דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטחנת פלפל רעיון למתנה 

מאת    [ 19/01/2008 ]

מילים במאמר: 631   [ נצפה 4212 פעמים ]

עליכם לדעת שפלפל שנטחן בזה הרגע ממטחנת פלפל הוא לחלוטין טרי ובעל ניחוח וארומה חזקים וטעם נפלא. לכן, הכמות הנדרשת לשימוש במתכונים שאתם מכינים בבית תהיה קטנה יותר ופשוט תופתעו בהבדלי הטעם ברגע שתתחילו להשתמש במטחנת פלפל הפרטית שלכם.

קיימים סוגים רבים של מטחנות פלפל ומלח מעוצבות בשלל צורות, עיצובים וצבעים ומחומרים שונים, החל מפלסטיק זול, אקריל וזכוכית ועד נירוסטה, עץ, פורצלן ומתכות יקרות. בד"כ אנשים אינם חושבים לקנות לעצמם מטחנת פלפל, אולם כאשר הם מקבלים אחת כזו במתנה, הם מהר מאד נקשרים אליה ואף מתגאים בה ולא יוותרו עליה בקלות. אכן, מטחנת פלפל היא רעיון למתנה מקורית. אם אתם לא יודעים מה לקנות ומחפשים לתת מתנה מיוחדת למישהו שיש לו כבר הכול, אז מטחנת פלפל מעוצבת או מטחנת פלפל מקצועית היא המתנה שהמקבל אותה בד"כ מופתע וזוכר לשנים רבות.
כשאתם משתמשים במטחנת פלפל, הטריות של הפלפל הטחון זהה לטריות של גרגירי קפה שנטחנו בזה הרגע להכנת הקפה. היתרון של מטחנות פלפל, כמו השימוש במטחנת קפה ידנית, הוא שניתן לטחון סוגים שונים של זני פלפל ולהתנסות בתערובות שונות ומגוונות עד קבלת הטעמים והניחוחות הרצויים בדיוק כמו הכנת תערובות קפה מזנים שונים.

לפלפל טרי יש טעם וארומה בעלי עוצמה חזקה וטובה יותר מכל פלפל טחון שמשווק באריזות. חלק מהאנשים לא ירגיש בהבדל, אבל אם אתם מכירים אניני אוכל וטעם או חובבי בישול הם ישמחו להתלוות למסע ניחוחות וטעמים יחד איתכם. ואל תופתעו לראות בביקורכם הבא מטחנת פלפל מיוחדת אצלם במטבח.

אנשים רבים נוהגים לקנות כמעט וכל גדג'ט חדש של כלי מטבח או כלי בית היוצא לשוק אבל בד"כ מדלגים על מטחנות הפלפל והמלח.
אז אם אתם מתחבטים מה לקנות במתנה למישהו שיש לו מכבר הכול, קחו בחשבון לקנות לו מטחנת פלפל מיוחדת או מטחנת פלפל מקצועית ליום הולדת או לחגים. ללא ספק שתפתיעו אותו לכשיפתח את המתנה. לא רק שיוכלו ליהנות מפלפל טרי אלא שבנוסף לכך, מטחנת פלפל מעוצבת הוא פריט מרשים שמשתלב נפלא עם כלי אוכל יפים על שולחן ערוך לאורחים שלא יוכלו להתעלם ממנו.

באתר מבחר גדול של מטחנות פלפל מעוצבות ומטחנות פלפל מקצועיות:


מטחנות פג'ו - Peugeot
המטחנות של פג'ו ידועות בעולם באיכות, באמינות, בחדשנות הטכנולוגית שהן מציעות ובעמידותן לאורך שנים רבות.
המותג פג'ו מזוהה בכל העולם עם תעשיית הרכב המפוארת שלה. אולם יחד עם תחילת ייצור הרכבים הראשונים בתחילת המאה ה- 19, החברה מייצרת בין השאר מטחנות פלפל ומטחנות קפה. 160 שנה לאחר מכן, ניתן לראות את המטחנות פלפל ומלח של פג'ו ברוב המסעדות ובתי הקפה ברחבי העולם.
אחריות של 20 שנה על מנגנון הטחינה של פג'ו.

וויליאם באונדס - WilliamBounds
יצרן אמריקאי של מטחנות פלפל ומטחנות מלח מזה 40 שנה. מעבר ליתרונות הטכניים של המוצרים, מציעה החברה עיצוב מוצרים מרשימים אשר נועדו לקשט את השולחן ומשטחי העבודה במטבח.
מנגנון טחינה ייחודי
למטחנות מנגנון מיוחד ואיכותי המונע שחיקה ותקלות ומאפשר כוונון של שלוש דרגות הטחינה: עדין, בינוני וגס. המוצרים עמידים בפני קורוזיה ובעלי אחריות לכל החיים.
בנוסף לשלוש דרגות הטחינה, המטחנות של וויליאם באונדס כוללות מנגנון ייחודי, עמיד ביותר המבטיח אורך חיים למשך שנים רבות. המנגנון מורכב מקונוס פלדת אל - חלד שבמרכזו מסתובב רוטור מחומר קרמי חזק ביותר ועמיד לשחיקה. שני החלקים הללו אינם באים במגע לעולם ולכן מטחנה אינה נשחקת. כיוונון דרגת הטחינה מתבצע הלכה למעשה ע" הקטנת המרווח שבין הקונוס לבין הרוטור הקרמי.

Chef'n
מטחנות הפלפל ומלח של Chef'n הם תוספת כיפית לשולחן ולמטבח, שימושיות ומשעשעות בו זמנית, המטחנות ניתנות להפעלה ביד אחת.
מזוהה אצל קהל היעד שלו בעולם כמותג של חידושים, חדשנות טכנולוגית המפתח מוצרים בעלי טכניקות עיצוב מתקדמות יוצאות דופן. החברה האמריקאית החלה לפעול לפני כ - 25 שנה על פי העיקרון שניתן לתכנן אביזרי מטבח מתוכחמים יותר, נוחים וקלים יותר להפעלה וכן בעלי עיצוב משעשע וצבעים המושכים את העין. החברה מציעה שלל מטחנות מלח ופלפל מעוצבות הניתנות להפעלה ביד אחת ועוד מגוון רחב של עזרים ואביזרים למטבח. צריך היה לחשוב על הרעיון קודם לכן !

דרך אתר http://www.hometags.co.il אנו מזמינים אתכם לגלות את המנגנון שפועל מאחרי hometags שהוקם להביא לכם חווית קניה, רמה של איכות שרות ושביעות רצון גבוהה ביותר. אתר http://www.hometags.co.il מתבסס על הרעיון של חנות כלי בית גדולה הפועלת באינטרנט אשר מתמחה במוצרים לעיצוב ותכולת הבית במטרה להגשים את המשאלות הדימיוניות ביותר שלכם בתחום: כלי בית וכלי אוכל כלי מטבח עיצובים ונוי טקסטיל לבית מתנות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב